Tiedotteet‎ > ‎

Muutoksia ratamaksuihin!!!

lähettänyt Hallitus PolarCrossMK 12.5.2013 klo 8.36   [ 12.5.2013 klo 8.45 päivitetty ]

Seuran vuosikokous päätti talkoovelvollisuudesta ja siihen liittyen ehdollisesta ratamaksun korotuksesta ensi vuodelle. Korotus päätettiin ottaa käyttöön jo tälle vuodelle 2013.

Miksi näin? Kaakamon radan pitäminen ajokunnossa vaatii sekä miesvoimaa että rahaa koneen käyttöön. Viime vuonna jouduttiin tilanteeseen, jossa kesän päätapahtuma ja koko seuratoiminnan mahdollistava MX-liigan kisa jouduttiin melkein perumaan, kun näytti ettei lippumiehiä saada kasaan.

Kun saadaan talkoisiin porukkaa, saadaan rata pidettyä kunnossa ja kisat järjestettyä niin, että niistä saadaan pääomaa toiminnan pyörittämiseen.

Jokainen vuosiratamaksun maksanut perhe on velvollinen käymään seuran järjestämissä talkoissa

viisi kertaa vuoden aikana. Yhdestä MX-liigan kisapäivästä saa kerralla 2 talkookertaa ja "normi" talkoista yhden. Täyttymättä jääneestä talkoovelvoitteesta seura perii ylimääräisen 50 euron ratamaksun vuoden lopulla. Talkoita voi olla myös muunlaisia, kuten pyöräkoneen korjaus, yhteiset urakat, lumityöt

tai vaikkapa kerhorakennuksen rakennustyöt.

Talkootilaisuudet eivät ole pelkkää "pakko" työtä, vaan samalla tutustaan seuran jäseniin, kohotetaan kuntoa, nautitaan makkaranpaistosta ja ulkoilmasta, vaihdetaan huolto- tai ajovinkkejä

...

Tule siis mukaan puhaltamaan yhteen hiileen!

Jos kysyttävää rohkeasti yhteys allekirjoittaneeseen.

Terveisin PJ
Timo