Tiedotteet‎ > ‎

Uuden puheenjohtajan terveiset

lähettänyt Hallitus PolarCrossMK 7.2.2013 klo 7.10

Hyvät Polar Cross Mk:n jäsenet.

Ensimmäisenä kiitän vuosikokousta valinnastani puheenjohtajaksi. On suuri kunnia tulla valituksi ja samalla otin vastaan suuren vastuun kerhon tulevaisuudesta. Kiitoksia edellisten kausien hallitukselle ja pitkäaikaiselle PJ:lle! Olette kantaneet vastuunne hyvin ja hoitaneet luottamustehtävänne loistavalla ammattitaidolla. Onneksi tämä suuri vastuu kerhon viemisestä entistä loistokkaampaan tulevaisuuteen ei ole yksin minun harteillani vaan tukena on erittäin vahvan kokemuksen ja ammatti taidon omaava hallitus ja kerhon kaikki jäsenet.

Talvikausi on kovassa vauhdissa ja Kaakamon radalla on jo otettu pitkiä hyppyjä. Enduroradalla on keretty myös hieman pooria ajaa mutta kova viikon kestänyt ”lumimyrsky” tukki molemmat radat ja vei kuljettajat ja mekaanikot tallin lämpöön.  Ratoja tullaan avaamaan mahdollisuuksien mukaan mutta selvää suunnitelmaa  aurauksista ei ole. Tämä johtaa siihen, että välillä tulee aikoja jollin radalle ei pääse. Tiedotetaan kerhon nettisivuilla mahdollisimman reaaliaikaista tietoa ratojen aurauksista. Toiveissa olisi järjestää joku kaunis kevättalven viikonloppu ratapäivä. Voitaisiin ajaa pienimuotoiset jäsenten väliset Supercrossit ja paistella makkaraa sekä viettää aikaa yhdessä. Siitä myöhemmin lisää.

Tuleva kausi tulee olemaan haasteellinen ja pitää jälleen sisällään paljon kehityshankkeita rata-alueilla mm. uuden huolto/kerhorakennuksen rakentamisen. Kilpailujen läpiviemiseen ja radan kunnossapitämiseen/kehittämiseen toivon aktiivista osallistumista mahdollisimman monilta jäseniltä. Tehdään yhdessä Kaakamon MX-stadionista niin hieno, että voimme ylpeänä esitellä sitä vieraileville tähdille kisoissa ja harjoituksissa. Samalla luomme itselle loistavat puitteet harjoitella ja harrastaa. Junnukoulu, Vehviläisen leiri ja sarjacrossit ovat tulevan kesän jo vakioksi muotoutuneita tapahtumia. Jotain uutta yritetään myös keksiä. Kaikkien ideoita kuunnellaan mielellään.

Toivotan kaikille menestystä kaudelle 2013!

Timo Halttu

PCMK:n hallituksen puheenjohtaja